Arkadaşım neden çevirim dışı yazıyorsun ticket atsana MSN den ticaretmi olur?
1 Hafta ben vitali pingledim öylemi?
Yazdıgın konuları açtıgın konuları oku üye nickinin üzerine tıkla bir tane millete faydaı mesajını göster?
Bu yaptıgın çoluk çocukluk değilde ne peki? Kendini övüp duruyorsun söyle iyiyim böyle iyiyim..
65 YTL ödeme yapmayacaksın diye biz batmayız bana koyan o kadar uğraş verdik yaptık ben kullanmayacağım deme tenezzülünde bile bulunmadın Harbiden tam bir günümü senin için ayırdım adamın işi çözülsünde mutlu olsun diye.. Gelmiş burada 25 yıldır iyi bir insan olduğunun muhabbetini yapıyorsun.. Neden tartışma yaratıyorsun arkadaşım ? Haber vermediğim için özür dilerim demek bu kadar zormu?