Ni-Osman forumda takip ettiğim ve işini gerçekten kaliteli yapan nadir kişilerden biridir. allah sabır versin abi, böy insanlar bu işi yapma zevkini kaçırıyor insanın...
Arkadaşım neden olayı bilmeden, beni tanımadan böyle pis pis konulşuyorsun Allahşkına. inanmıyorum size ya. ya yemin ediyorum bu osman arkadaşım 4 aydır böyle bir derdi olduğunu bilmiyordum.
utanmadan neymiş milletin iş zevkini kaçırıyormuşum, yıllardır ben ödemelerini düzenli yapan, kaliteli müşteriyim ben lüğtfen böyle iftiralar atmayın.