Kaç gün açık kaldı VPS ama söylemeyi bile önemsemedim kendinde çok iyi oldu çalıştı demiştin yazdıklarını okuma gereği bile duymuyorum

Lisans aldık o kadar Uğraştık sonra ben istemiyorum kapat bunu bile demedin ne forumlardan ulaşabildim sana nede msn i bir daha açtın en sonunda bende kapattım 20 gün sonra ve yine dedimki belki adam kötü bir durumdadır kapalı dursun senden yine ses çıkmayınca bende sildim artık.. Hatta 1 gün değil uzun bir süre arada bir siteni pingleyerek kontrol ettim acaba gitmiş mi diye gitmemiştin ve site çok güzel çalışıyordu ilk başta çalışmamıştı ufak bir apache ayarlaması ile çözmüştük
Konuyu çok farklı anlatmışsın yanlız 20 gün deneme süresi olmaz terbiyesiz lafı hiç yakışmıyor ben bunu neden yaptın diye sordum sadece keşke beğenmediğini söyleseydin böylece sen terbiyesizlik yapmamış olurdun
Artistlik yapmak yerine yazman gereken "kusura bakma VPS i beğenmedim sana haber vermeyi unuttum" demek olacaktı tekrar buraya gelip yazmazdım bile Her firma yetkilisine bu şekilde davranamazsın konuşmalarına dikkat edersen daha iyi olur senin için herkesi küçümseyemezsin önce kendine bakacaksın
Çok gereksiz bir tartışma konuşmaya değmez uzatmayalım tekrar kolay gelsin sana yeni çalışacagın firmalarla 65 YTL arkasına düşecek değilim ayda en az bu şekilde 1000-2000 YTL çarpılıyoruz zaten..
Allah kimseye böyle müşteri vermesin