• 09-09-2020, 00:47:07
    #28
    bu off topiclerin son konulara çıkmaması için nereye mesaj atıcaz
  • 09-09-2020, 00:48:53
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz nasılsınız. her şey yoluna girmiştir umarım?
    Cok sagolun hocam, koronayi atlattim cok sukur . Baska dertler var olsa da en onemlisi saglik tabiki.
  • 09-09-2020, 00:49:37
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Daha fazla hata yapmadan ailene olan sadakatini göstermelisin ne söyleniyorsa onu yap!
  • 09-09-2020, 00:50:49
    #31
    İstanbul Avrupa yakasında iş veren abilerim var mı bir süre çalışmak istiyorum kendimi toplamak için
  • 09-09-2020, 00:51:28
    #32
    Yarın ilk iş güzelce giyinin gidip babanızın elini öpün, telefon yenisi elbet alınır. Kız arkadaş sizi seven mutlaka bulunur, yaşınız geç her yıl yüzünüz değişir saç sakal bir imaj oluşturursunuz zaten hangimiz yakışıklıyızki ambalaj önemli
  • 09-09-2020, 00:52:20
    #33
    Herhalde baban yeterince dovememis. acimis herhalde!
    • arifcan
    • SMMDunyam
    arifcan ve SMMDunyam bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 09-09-2020, 00:54:20
    #34
    Ben de bir şey oldu sandım.
  • 09-09-2020, 00:55:26
    #35
    alkolden uzak dur kardeşim alkol adama her şeyi yaptırır
  • 09-09-2020, 00:56:04
    #36
    Huseyintugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bir kıza sevdalandim tersledi dalga geçti bende gittim alkola tüm paramı verdim sarhoş olana kadar içtim telefonu düşürdüm kırdım eve gidince babm öldüresiye dövdü ve evden attı şimdi teyzelere gidiyorum orada kalıcam 2 3 gün ne yapabilirim hayatım mahvoldu yakışıklı değilim hayatım çok kötü ama bir süre inandım beni seveceğine
    Kardeşim yakışıklılık neye göre kime göre ? Seni bu yüzden seven birini zaten hayatına kabul etmemelisin. Her bireyin belli geçiş dönemleri var bu geçişler sayesinde gelecekteki karakterimiz oluşup insanlara olan, dünyaya olan bakış açımızı belirliyor. Alkol meselesine gelincede mutsuzken insan içmemeli mutluyken iç içeceksen şuan 10 yıl hayatımı geriye alabilmek için cebimdeki paradan değil ömrümün yarısından vazgeçerim kaybettiklerimi geri alabilmek ne güzel olurdu tabi böyle bir şey mümkün değil o yüzden her zaman ne şartta olursam olayım hayat devam ediyor diyorum sende bunu tekrarla "hayat devam ediyor".. Baba meselesine gelince bizim nesil biraz daha muhafazakar ve katıydı sanırsam.. Emin ol o atılan tokatın bin mislini kendi yüreğine atıyor ve bunu bir anlık fevri davranışın eseri oluşundan çok pişmandır kendiyle savaşıyordur bence şimdi ara babanı "baba benim canım çok sıkkın dertleşmeye ihtiyacım var fikrine sana ihtiyacım var" de. Ben diyemedim zamanında sen deki ilerde pişman olma. Kadın meselesine de en son değinelim güzel kardeşim aşk, sevgi aranmaz, bulunmaz ve daha çok erken gerçek bir ilişki için.. Bırak zamana ve hayalindeki kadın seni bir gün bulsun.. Birde kardeşim hayal ettiğin kadını ile karşılaşmak için o hayaldeki kadında aradığın özelliklerin sende de olması gerek. Kendini koru yüreğini yıpratma sakla.. Yüreğin kaderin olsun kardeşim. Dertleşmek istersen PM at numaramı vereyim.