• 09-09-2020, 00:39:42
    #1
    Arkadaşlar bir kıza sevdalandim tersledi dalga geçti bende gittim alkola tüm paramı verdim sarhoş olana kadar içtim telefonu düşürdüm kırdım eve gidince babm öldüresiye dövdü ve evden attı şimdi teyzelere gidiyorum orada kalıcam 2 3 gün ne yapabilirim hayatım mahvoldu yakışıklı değilim hayatım çok kötü ama bir süre inandım beni seveceğine
  • 09-09-2020, 00:40:06
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah'ım sen büyüksün gör bu kullarını
  • 09-09-2020, 00:40:27
    #3
    Demek ki neymiş sana göre değilmiş boşver
  • 09-09-2020, 00:40:33
    #4
    Yaşın daha 17 daha dur neler olcak neler. Bırak akışına git babandan özür dile.
  • 09-09-2020, 00:40:43
    #5
    Babanıza gidip özür dileyebilirsiniz
  • 09-09-2020, 00:40:55
    #6
    maxigeyikte değil allah yardım etsin
    edit: yaşımız aynıymış bence hiç gerek yok böyle şeylere sana kız mı yok
  • 09-09-2020, 00:40:57
    #7
    Ah be kardeşimden başka bir şey söyliyemem, söylesem de kafan almaz zaten Şuan
  • 09-09-2020, 00:41:06
    #8
    Reis geçmiş olsun ama yani bu kadar arka arkaya maşAllah, ama sıkma canını herşey yoluna girer elbet.

    Ne demiş, su akar yatağını bulur.
  • 09-09-2020, 00:41:13
    #9
    bunu konuyuda sarhoş kafayla yazıyorsun sanırım