• 09-09-2020, 00:41:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Tek derdim bu olsaydi keske ...
  • 09-09-2020, 00:41:26
    #11
    Google 1. Sayfa Garantili
    Bir kaç sene sonra ben ne kadar saçma şeyler yapmışım diyebileceğin bir hayat yaşıyorsun yani. Her şeyde bir hayır vardır. Olmuyorsa zorlamanın bir anlamı yok ki. Şöyle düşün, belki de o kız seni kabul etseydi ileride ayrılacaktınız, her şey çok daha kötü olacaktı. Başkasıyla daha mutlu olacaksın demek ki, takma kafana.
  • 09-09-2020, 00:41:40
    #12
    Kardeşim pp'ne baktım tipsiz falan değilsin özgüvensizliğini alkol ile aşmaya çalıştıkça daha da batarsın, hayatının mahvolduğu falan yok daha yolun başındasın sakince gideceğin yere var bunlar da geçecek.
  • 09-09-2020, 00:42:08
    #13
    En büyük derdin bu olsun Daha hayat neler gösterecek sana Allah korusun davalık falan oldun içeri gireceksin haciz falan geldi sandım konu başlığını okuyunca
  • 09-09-2020, 00:41:37
    #14
    Werkmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşın daha 17 daha dur neler olcak neler. Bırak akışına git babandan özür dile.
    Abi bir şey yapmadım babama telefonum yeniydi iş yaparak 1.5 bin toplayıp üstünü taksitlerle almıştım onu görünce dövdü iş arıcam şimdi çalışıp hayatını kurtarmaya çalışıcam
  • 09-09-2020, 00:42:13
    #15
    İlerliyen yıllarda bu anılarınızı hatırlayıp kendinizden utanacaksınız. Her gecenin bir sabahı vardır. Allah başka dert vermesin.
  • 09-09-2020, 00:42:04
    #16
    Bütün hırsını üzüntünü stresini yazılım ya da tasarıma ver büyük gelişmeler yaşarsın tam zamanı..
  • 09-09-2020, 00:42:05
    #17
    sırf yakışıklı değilsin diye neden kendine bunları yapıyorsun ki bi kız seni tersledi diye tüm paranı alkole harcamak nedir ya ?
  • 09-09-2020, 00:42:16
    #18
    Ah be güzel kardeşim senin yaşında olmak vardı simdi. Bence de babandan özür dileyebilirsin