• 09-09-2020, 00:58:57
    #37
    Delikanlı = Kanı Deli
    ne söylesek boş dinlemeyeceğinden ileride anlayacağından.. neyse yinede söyleyelim git babandan özür dile kapıda otur gerekirse babadır elbet yumuşayacak sonrasında zaten gerken olur.
  • 09-09-2020, 00:59:25
    #38
    yunusemrekula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu off topiclerin son konulara çıkmaması için nereye mesaj atıcaz
    Son dönemler de aynı durumdan serzenişteyim, gerçekten insanların açtığı bazı konulara anlamak vermek çok çok güç
  • 09-09-2020, 01:01:37
    #39
    gece gece iyi gitti valla allah yardımcın olsun
  • 09-09-2020, 01:02:21
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ravenol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para kazanmaya bak. Herşey düzelir..
    Aradığım tek yorumdu
  • 09-09-2020, 01:11:37
    #41
    Diyelim ki o kızla 1 sene sonra evlendin. Ne olacak? Hayatının baharında 18 yaşında işten çıkmış eve gelirken marketten alınacakların listesi gelecek ve lanet olsun nereden evlendim diyeceksin her çiçekten polen topla, otur kendin ye. Yapılması gereken en önemli şey babadan özür dilemek, diğerleri teferruat
  • 09-09-2020, 01:15:46
    #42
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'ım sen büyüksün gör bu kullarını
    Younus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek ki neymiş sana göre değilmiş boşver
    Werkmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşın daha 17 daha dur neler olcak neler. Bırak akışına git babandan özür dile.
    Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babanıza gidip özür dileyebilirsiniz
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maxigeyikte değil allah yardım etsin
    edit: yaşımız aynıymış bence hiç gerek yok böyle şeylere sana kız mı yok
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah be kardeşimden başka bir şey söyliyemem, söylesem de kafan almaz zaten Şuan
    jetadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reis geçmiş olsun ama yani bu kadar arka arkaya maşAllah, ama sıkma canını herşey yoluna girer elbet.

    Ne demiş, su akar yatağını bulur.
    murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu konuyuda sarhoş kafayla yazıyorsun sanırım
    S3rdaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek derdim bu olsaydi keske ...
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç sene sonra ben ne kadar saçma şeyler yapmışım diyebileceğin bir hayat yaşıyorsun yani. Her şeyde bir hayır vardır. Olmuyorsa zorlamanın bir anlamı yok ki. Şöyle düşün, belki de o kız seni kabul etseydi ileride ayrılacaktınız, her şey çok daha kötü olacaktı. Başkasıyla daha mutlu olacaksın demek ki, takma kafana.
    Softwareus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim pp'ne baktım tipsiz falan değilsin özgüvensizliğini alkol ile aşmaya çalıştıkça daha da batarsın, hayatının mahvolduğu falan yok daha yolun başındasın sakince gideceğin yere var bunlar da geçecek.
    veabiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün hırsını üzüntünü stresini yazılım ya da tasarıma ver büyük gelişmeler yaşarsın tam zamanı..
    Acanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sırf yakışıklı değilsin diye neden kendine bunları yapıyorsun ki bi kız seni tersledi diye tüm paranı alkole harcamak nedir ya ?
    ElinSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En büyük derdin bu olsun Daha hayat neler gösterecek sana Allah korusun davalık falan oldun içeri gireceksin haciz falan geldi sandım konu başlığını okuyunca
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlerliyen yıllarda bu anılarınızı hatırlayıp kendinizden utanacaksınız. Her gecenin bir sabahı vardır. Allah başka dert vermesin.
    SaMuSiA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah be güzel kardeşim senin yaşında olmak vardı simdi. Bence de babandan özür dileyebilirsin
    redneksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yine seversin başkasını, sevilmemiş olsaydı şuan kimse yaşayamazdı.
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz nasılsınız. her şey yoluna girmiştir umarım?
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce kendini sev.
    Pazgha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim alkollü açtın sanırım bu konuyu.
    Her şey olacağına varır, biri gider biri gelir önemli olan aile.

    Şimdi bi türk kahvesi iç git babanın elini öp
    Nutritionist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    git bi hastane acil kısmına gör hayatı ne dim
    berkimren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değdi mi?
    ravenol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para kazanmaya bak. Herşey düzelir..
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kısımda koptum "hayatım mahvoldu yakışıklı değilim hayatım çok kötü ama bir süre inandım beni seveceğine"
    hakangore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babandan git özür dile
    yunusemrekula adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu off topiclerin son konulara çıkmaması için nereye mesaj atıcaz
    S3rdaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok sagolun hocam, koronayi atlattim cok sukur . Baska dertler var olsa da en onemlisi saglik tabiki.
    babil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha fazla hata yapmadan ailene olan sadakatini göstermelisin ne söyleniyorsa onu yap!
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın ilk iş güzelce giyinin gidip babanızın elini öpün, telefon yenisi elbet alınır. Kız arkadaş sizi seven mutlaka bulunur, yaşınız geç her yıl yüzünüz değişir saç sakal bir imaj oluşturursunuz zaten hangimiz yakışıklıyızki ambalaj önemli
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhalde baban yeterince dovememis. acimis herhalde!
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de bir şey oldu sandım.
    TunahanSinmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alkolden uzak dur kardeşim alkol adama her şeyi yaptırır
    XAWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim yakışıklılık neye göre kime göre ? Seni bu yüzden seven birini zaten hayatına kabul etmemelisin. Her bireyin belli geçiş dönemleri var bu geçişler sayesinde gelecekteki karakterimiz oluşup insanlara olan, dünyaya olan bakış açımızı belirliyor. Alkol meselesine gelincede mutsuzken insan içmemeli mutluyken iç içeceksen şuan 10 yıl hayatımı geriye alabilmek için cebimdeki paradan değil ömrümün yarısından vazgeçerim kaybettiklerimi geri alabilmek ne güzel olurdu tabi böyle bir şey mümkün değil o yüzden her zaman ne şartta olursam olayım hayat devam ediyor diyorum sende bunu tekrarla "hayat devam ediyor".. Baba meselesine gelince bizim nesil biraz daha muhafazakar ve katıydı sanırsam.. Emin ol o atılan tokatın bin mislini kendi yüreğine atıyor ve bunu bir anlık fevri davranışın eseri oluşundan çok pişmandır kendiyle savaşıyordur bence şimdi ara babanı "baba benim canım çok sıkkın dertleşmeye ihtiyacım var fikrine sana ihtiyacım var" de. Ben diyemedim zamanında sen deki ilerde pişman olma. Kadın meselesine de en son değinelim güzel kardeşim aşk, sevgi aranmaz, bulunmaz ve daha çok erken gerçek bir ilişki için.. Bırak zamana ve hayalindeki kadın seni bir gün bulsun.. Birde kardeşim hayal ettiğin kadını ile karşılaşmak için o hayaldeki kadında aradığın özelliklerin sende de olması gerek. Kendini koru yüreğini yıpratma sakla.. Yüreğin kaderin olsun kardeşim. Dertleşmek istersen PM at numaramı vereyim.
    bahadirozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Delikanlı = Kanı Deli
    ne söylesek boş dinlemeyeceğinden ileride anlayacağından.. neyse yinede söyleyelim git babandan özür dile kapıda otur gerekirse babadır elbet yumuşayacak sonrasında zaten gerken olur.
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son dönemler de aynı durumdan serzenişteyim, gerçekten insanların açtığı bazı konulara anlamak vermek çok çok güç
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gece gece iyi gitti valla allah yardımcın olsun
    gokborumedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aradığım tek yorumdu
    AvrupaGelinlik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyelim ki o kızla 1 sene sonra evlendin. Ne olacak? Hayatının baharında 18 yaşında işten çıkmış eve gelirken marketten alınacakların listesi gelecek ve lanet olsun nereden evlendim diyeceksin her çiçekten polen topla, otur kendin ye. Yapılması gereken en önemli şey babadan özür dilemek, diğerleri teferruat

    Babamdan özür diledim ve bana dediği tek şey alkolik çıktın başıma ve sana aldığım telefonu paramparça edip karşıma çıktın hit bu evden demesi oysaki 1.5k parayı ben instagram vs gibi işlerden para kazanarak ödemiyşim 2 bin TL sadece o verecekti benim kalacak bir yerin yok İstanbulda ve otogara gidip orada kırıkkaleye gitmeye çalışıyorum eğer ki gönlünüzden koparsa 2 3 TL atar mısınız veya para yerine bana buradan bir iş bulabilir misiniz çalışıp köle gibi çalışırım ekmeğimi kazanmaya çalışırım papara no 4324372703
  • 09-09-2020, 01:28:46
    #43
    Niye üye yaptınız bunları, r10'a ne faydası var ticari veya webmasterlık anlamında?
  • 09-09-2020, 01:30:43
    #44
    Huseyintugrul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babamdan özür diledim ve bana dediği tek şey alkolik çıktın başıma ve sana aldığım telefonu paramparça edip karşıma çıktın hit bu evden demesi oysaki 1.5k parayı ben instagram vs gibi işlerden para kazanarak ödemiyşim 2 bin TL sadece o verecekti benim kalacak bir yerin yok İstanbulda ve otogara gidip orada kırıkkaleye gitmeye çalışıyorum eğer ki gönlünüzden koparsa 2 3 TL atar mısınız veya para yerine bana buradan bir iş bulabilir misiniz çalışıp köle gibi çalışırım ekmeğimi kazanmaya çalışırım papara no 4324372703
    O kadar insanın tavsiyesinden vardığın sonuç bu mu oldu? eyvallah belki gerçekten zor durumdasın ama papara atıp forumdan para istemen yanlış kusura bakma. Kimse kimseye öyle direkt güvenemez
  • 09-09-2020, 01:35:00
    #45
    🚀 Kurumsal SEO Ajansı 🚀
    Alkol çözüm sundu mu? .. Sağlıklı düşün ona göre hareket et yaşın daha çok genç bir sürü kişi çıkar karşına.

    Unutma: kendine yaslanan dik yürür!