Yav değer mi böyle yapmak, benim köpek korkum var diye ben sevgilimi köpeğin önüne atıp kaçtım sonra tabi kız benden ayrıldı, insanın canı tatlıdır. Bu yaşta bi kız için yazık.
Sen karşısına geçip masumiyetinle duygularını açmışsın o bu durumda seni tersleyip alay etmiş verilmiş sadakan varmış kabulde edebilirdi böyle bir insanla bir yola girebilirdiniz uçurumun ucundan dönmüşsün haberin yok dostum