• 09-09-2020, 11:12:00
    #64
    Komik bir olay kendi kendine neden bunu yaptın? Bi değişiksiniz valla
  • 09-09-2020, 11:21:00
    #65
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye üye yaptınız bunları, r10'a ne faydası var ticari veya webmasterlık anlamında?
    Davet eden kişi davetiye satışından yasaklanmış.
  • 09-09-2020, 13:28:11
    #66
    Keşke 17 yaşında olsam
  • 09-09-2020, 14:28:31
    #67
    öncelikle babandan özür dile. telefon kırılır bozulur yine alınır onlar sorun değil.
    üç kuruşluk, seninle alakası olmayan, senle birşey paylaşmayan insanlara da çok fazla hayatını bağlama.

    kolay gelsin. takma kafana.
  • 09-09-2020, 14:43:09
    #68
    Çok yanlış yoldasın genç arkadaş. Umarım en kısa zamanda doğru yolu bulursun. Tabii bunun için yorumları sakin kafayla okuyup çoğunluğun görüşlerine önem verirsen.
    Aksi takdirde senin gittiğin yol, yol değil. Bilmiş ol..
  • 09-09-2020, 15:35:39
    #69
    Yakışıklı değilim diyen uşak benden 10 kat yakışıklı oğlum sen iyimisin niye kendini küçümsüyorsun elin ayağın tutuyor. Tek bir şeyi kavrayamamışsın senden daha çirkinleri o kıza sahip olabilmek için o kızı çok pofpoflamış onun gönlünü dolduran başkası olduğu için seni terslemiş takma bu kadar güzel kardeşim. Daha dur aldatılcaksın, seviceksin karşılık alamıcaksın, sevdiğin kızın söylediği sözler canını acıtcak daha ne yaşadında vurdun kendini alkole git teyzende kal 2 gün sonra git babandan özür dile hayatımda ilk defa böyle birşey yaşadım kendimi kaybettim özür dilerim de geçer herşey.
  • 09-09-2020, 15:40:00
    #70
    Biz 90 nesli iyiymişiz be valla.
  • 09-09-2020, 18:10:24
    #71
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye üye yaptınız bunları, r10'a ne faydası var ticari veya webmasterlık anlamında?
    @berkaycavdar; bu ben değil mi ? 😁 sana günde kaç tane bu sitemle konu atıyorum
  • 09-09-2020, 18:14:11
    #72
    kendi düşen ağlamaz.
    gidin kitap okuyun, iyi şeyler yapın... bu muhabbetler yerine kendinizi geliştirirseniz daha faydalı olacaktır.