SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye üye yaptınız bunları, r10'a ne faydası var ticari veya webmasterlık anlamında?
@berkaycavdar; bu ben değil mi ? 😁 sana günde kaç tane bu sitemle konu atıyorum