• 09-09-2020, 00:42:32
    #19
    Google 1. Sayfa Garantili
    S3rdaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek derdim bu olsaydi keske ...
    Siz nasılsınız. her şey yoluna girmiştir umarım?
  • 09-09-2020, 00:42:22
    #20
    yine seversin başkasını, sevilmemiş olsaydı şuan kimse yaşayamazdı.
  • 09-09-2020, 00:42:45
    #21
    Önce kendini sev.
    • Fizz
    Fizz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-09-2020, 00:44:24
    #22
    Değdi mi?
  • 09-09-2020, 00:44:07
    #23
    Kardeşim alkollü açtın sanırım bu konuyu.
    Her şey olacağına varır, biri gider biri gelir önemli olan aile.

    Şimdi bi türk kahvesi iç git babanın elini öp
  • 09-09-2020, 00:44:22
    #24
    git bi hastane acil kısmına gör hayatı ne dim
  • 09-09-2020, 00:45:41
    #25
    Para kazanmaya bak. Herşey düzelir..
  • 09-09-2020, 00:46:16
    #26
    Bu kısımda koptum "hayatım mahvoldu yakışıklı değilim hayatım çok kötü ama bir süre inandım beni seveceğine"
  • 09-09-2020, 00:46:30
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Babandan git özür dile