Bir kaç sene sonra ben ne kadar saçma şeyler yapmışım diyebileceğin bir hayat yaşıyorsun yani. Her şeyde bir hayır vardır. Olmuyorsa zorlamanın bir anlamı yok ki. Şöyle düşün, belki de o kız seni kabul etseydi ileride ayrılacaktınız, her şey çok daha kötü olacaktı. Başkasıyla daha mutlu olacaksın demek ki, takma kafana.