Google 1. Sayfa Garantili
Bir kaç sene sonra ben ne kadar saçma şeyler yapmışım diyebileceğin bir hayat yaşıyorsun yani. Her şeyde bir hayır vardır. Olmuyorsa zorlamanın bir anlamı yok ki. Şöyle düşün, belki de o kız seni kabul etseydi ileride ayrılacaktınız, her şey çok daha kötü olacaktı. Başkasıyla daha mutlu olacaksın demek ki, takma kafana.