Arkadaşlar bir kıza sevdalandim tersledi dalga geçti bende gittim alkola tüm paramı verdim sarhoş olana kadar içtim telefonu düşürdüm kırdım eve gidince babm öldüresiye dövdü ve evden attı şimdi teyzelere gidiyorum orada kalıcam 2 3 gün ne yapabilirim hayatım mahvoldu yakışıklı değilim hayatım çok kötü ama bir süre inandım beni seveceğine
Kardeşim yakışıklılık neye göre kime göre ? Seni bu yüzden seven birini zaten hayatına kabul etmemelisin. Her bireyin belli geçiş dönemleri var bu geçişler sayesinde gelecekteki karakterimiz oluşup insanlara olan, dünyaya olan bakış açımızı belirliyor. Alkol meselesine gelincede mutsuzken insan içmemeli mutluyken iç içeceksen şuan 10 yıl hayatımı geriye alabilmek için cebimdeki paradan değil ömrümün yarısından vazgeçerim kaybettiklerimi geri alabilmek ne güzel olurdu tabi böyle bir şey mümkün değil o yüzden her zaman ne şartta olursam olayım hayat devam ediyor diyorum sende bunu tekrarla "hayat devam ediyor".. Baba meselesine gelince bizim nesil biraz daha muhafazakar ve katıydı sanırsam.. Emin ol o atılan tokatın bin mislini kendi yüreğine atıyor ve bunu bir anlık fevri davranışın eseri oluşundan çok pişmandır kendiyle savaşıyordur bence şimdi ara babanı "baba benim canım çok sıkkın dertleşmeye ihtiyacım var fikrine sana ihtiyacım var" de. Ben diyemedim zamanında sen deki ilerde pişman olma. Kadın meselesine de en son değinelim güzel kardeşim aşk, sevgi aranmaz, bulunmaz ve daha çok erken gerçek bir ilişki için.. Bırak zamana ve hayalindeki kadın seni bir gün bulsun.. Birde kardeşim hayal ettiğin kadını ile karşılaşmak için o hayaldeki kadında aradığın özelliklerin sende de olması gerek. Kendini koru yüreğini yıpratma sakla.. Yüreğin kaderin olsun kardeşim. Dertleşmek istersen PM at numaramı vereyim.