Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz nasılsınız. her şey yoluna girmiştir umarım?
Cok sagolun hocam, koronayi atlattim cok sukur . Baska dertler var olsa da en onemlisi saglik tabiki.