60k altını çok bulanlar olmus. Bugün aileler minumum 100 gram altın istese zaten 40k yapıyor.
2015 de evlendiğimde altın 100 tl idi. 4 kat zamlanmış normal bu arkadaşın altın masrafı
Düğün Masraflarım
110
●3.167
- 09-07-2020, 00:04:22Tanıdık hocam birde haftaiçi olduğundan fiyatı böyleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birçok kez yazdım eşim ve ailesi benden altın istemedi fakat ilerisi için biz kendimiz için yaptıkwawyth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bütün herşeye para ayırıp da o eve normal ampül takmam benim içime sinmezdi ki çok takılmadım avizeye hocam. Avize de ömürlük. Yeni eve taşındığım zaman o avizeleri götüreceğim sonucta.SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobilyalar mondiden hocam zaten istikbal Bellona değil. Salon takımı 8 bin bilmem ne 6 bin vs derken masraf bu şekilde çıkıyor orta halli eşyalarda bile durum böyle internet sitesinden bile kontrol edebilirsiniz.
Ha internetten adı sanı bilinmeyen eşyaları alabilirsiniz fakat 1-2 yıla kırılıp döküldüğü zaman yine masrafa gireceksiniz.
Tatile 1 yıl sonra gidersiniz demişsin ama eşimin ve benim işlerimden dolayı zamanlarımız tutmuyor belki 3-4 yıl tatile gidemeyiz hazır tarihler musaitken bu yüzden gitmeyi planladık.
evliliği yatırım olarak görmüyorum hocam ya eğer yatırım olarak görürsek zaten evlenmemek lazım diye düşünüyorumPalria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altın yatırım bence de hocam sonucta ailelerde kalmıyor benim ve eşimin ilerisi için bir nevi yatırım. Kuaför o kadar tutuyor mu yavPenguenx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam mehr olarak geçiyor. Fakat ileri de ev alacağımız zaman mesela eşim altınları vermeye razı bir nevi yatırım yani.DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam avize ye takılmadım sonucta o da ömürlük yani bir dünya masraf bar avize gözüme gelmedi açıkçası 1 2 senelik kullan at birşey değilMrUlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin hocam Allah razı olsun. Piyasa da durumlar aşağı yukarı böyle.logopedist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tatil olayı benim be eşimin işlerinden dolayı belki 3-4-5 yıl tatile gidemeyebiliriz hazır tarihlerimiz musaitken gidelim dedik. Avizeyide ömürlük düşündüm açıkçası.mehmetakcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 20 şer gramdan 6 bilezik birde set felan tutuyor bu şekilde . Ve sonucta bir yere giden para değil benim ve eşimin yatırımıTheMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mutlaka hocam zaten imkan yoksa alınmayabilir bu kadar. Zaten eşim ve eşimin ailesi istemedi biz kendimiz yatırım olarak ileride ev için vs aldık yoksa 20 binlikde alabilirsiniz aileler açısından sıkıntı yoksaErenM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-07-2020, 00:10:16Bu masraflar yapılırken lüksten cidden uzak duruldu mu? Bakın evlilik konusunda ben kimseyi yargılamıyorum ama burada sorunun temeli kız ve kızların aileleri. Evlenecek olan kim ben. Borcu ödeyecek olan kim ben. Peki gelinin ailesinin isteklerinden BANANE? Onlar 2 göbek atacak diye durumum yoksa düğün salonlarında binlerce tl bayılmak ne? 2 bilezik takmak varken, 5 i 1 yerdeler, burmalar ne?
Abartıyorsunuz çok abartıyorsunuz. Bu düğün değil, bu evlenme de değil. Bu tamamen zulümdür. Sonra insanlar neden boşanıyor. Daha dünya evine girmeden, dünya insana girerse boşanırlar tabi.
2014 te evlendim, gerçekten lüksten kaçtım ortalama taş çatlasın 10-15 bin tl idi. Koltuğu alfomedan almadım gittim mobilyacılar toptancısına %70 indirimli aldım v.s v.s... - 09-07-2020, 00:10:22Allah ev alana ve evlenene yardım eder derler hocam.TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende açıkçası çok borca girmedim 15 yaşımdan beri ailemden para almadım her işte çalışmışımdır bu zamana kadar bir şekilde arayan çalışan ekmeğini kazanıyor mutlu huzurlu aile olsun başka birşey istemiyorum hocam herkes gibi
Sen hiç yazdıklarımı okumamışsın hocam eşim ve ailesi benden bir çöp bile istemedi ben ve eşim kendimiz yaptık. O altın benim ve eşimin yatırımı. Zaten ikimizde çalışıyoruz Allah a şükür mutluyuz da huzurluyuz da para ile mutlu huzurlu olmuyoruz birbirimizi sevdiğimizden saygımızdan sevgimizden huzurluyuzEyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-07-2020, 00:16:31Evleneceğim zaman cebimde 10bin tl para vardı (3 yıl önce) Düğün yerine nikah yaptık, dış çekim yerine makinesi olan arkadaşımdan rica ettim. Sadece acil olan eşyaları aldım ve evlendik. Kalan şeyleri de zamanla tamamladık. Böyle olduğu zaman inanın daha mutlu olursunuz. Borca girip o borcun verdiği stresle evlilik sağlam yürümez malesef.
- 09-07-2020, 00:56:35vallaki 2k dış çekim için verdik ortalama 5-8k filanda çeyizdir odur budur için gitti bizde yalan yokNewyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2020, 02:46:16Düğün berekettir, Allah yar ve yardımcın olsun güzel insan.
Her şeyin üstesinden gelirsiniz, sakın şu kadar tuttu, bundan kısalım diye düşünme. Doya doya, dilediğiniz gibi yaşayın o günlerinizi.
Bende evleneceğim yakın zamanda, bu rakamların üstünde düşünüyorum. Sonuçta bir defa olacak bunlar.
Burada çok kişi boş konuşmuş, yok avize 500, yok eşya 10k, yok düğün şu kadar falan fıstık.
Benim karım olacak insana 200.000tl yi çok görüyorsam, bana yazıklar olsun zaten.
Benimde bu kadar bütçem yok; ama yukarıdaki cümleyi kurabiliyorum, eşinizi el üstünde tutun beyler, hayırdır yani, sadece nikah yapıp evlenmek ne? O kızın hayalleri yok mu sanıyorsunuz? Arkadaşları, çevresindeki insanlar veya sosyal medyadan gördüğü görüntüler, videolar onların içine o kadar çok oturacaktır ki anlatamam. Sırf sizi sevdiği için maddiyatı düşünüyor; ama hayatında bir defa yaşayacağı anlar için parayı bu kadar takıyorsanız sizede yazıklar olsun, siz eşinizi sevmiyorsunuz, sadece ihtiyacınız var, bağlanmışsınız, herkes geçsin bu ayakları!
Allah mutlu etsin
- 09-07-2020, 05:07:28fiyatlar makul.
Altın gider olarak saymamak lazım yine sizin birikiminiz o.
umarım mutlu olursunuz.