TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç bir yorumu okumadan direk sona geldim
Evleneceğim zaman cebim de 100 TL para vardı
73.000 TL borç vardı
Ailemin durumu çok iyi olmasına rağmen nakit açıdan
Değil mülk olarak hiç bir destek almadım çünkü karşı çıkarak evlendim düğün salonunu senet ile tuttum
Eşyaları alırken iş yerinden 3.000 TL para aldım avans
O parayı eşyalara verdim ve senet yaptım.
Düğün salonu senet
Eşyalar senet
Cebimde 100 TL para var destek yok
Bir anda yüz binlerce borcun altına girdim
En kral düğünü yaptım en iyi eşyaları aldım hamdolsun
Allah'a çok şükür binlerce kez şükürler olsun ki
Hep Allah'tan istedim ve 2 yıl içinde 200.000 bin üzerinde borcu bitirdim maaş ile çalışıyordum

Ben şunu bilirim şunu söylerim yeter ki işte
İstedikten sonra herşey vallahi herşey oluyor iyisiyle
Kötüsüyle inan nasıl geçti nasıl bitti anlamıyorsun
Hayattan korkun olmasın olacağına bırak herşeyi
Herşey yavaş yavaş yerine oturuyor
Allah ev alana ve evlenene yardım eder derler hocam.

Bende açıkçası çok borca girmedim 15 yaşımdan beri ailemden para almadım her işte çalışmışımdır bu zamana kadar bir şekilde arayan çalışan ekmeğini kazanıyor mutlu huzurlu aile olsun başka birşey istemiyorum hocam herkes gibi



Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu masraflar yapılırken lüksten cidden uzak duruldu mu? Bakın evlilik konusunda ben kimseyi yargılamıyorum ama burada sorunun temeli kız ve kızların aileleri. Evlenecek olan kim ben. Borcu ödeyecek olan kim ben. Peki gelinin ailesinin isteklerinden BANANE? Onlar 2 göbek atacak diye durumum yoksa düğün salonlarında binlerce tl bayılmak ne? 2 bilezik takmak varken, 5 i 1 yerdeler, burmalar ne?
Abartıyorsunuz çok abartıyorsunuz. Bu düğün değil, bu evlenme de değil. Bu tamamen zulümdür. Sonra insanlar neden boşanıyor. Daha dünya evine girmeden, dünya insana girerse boşanırlar tabi.
2014 te evlendim, gerçekten lüksten kaçtım ortalama taş çatlasın 10-15 bin tl idi. Koltuğu alfomedan almadım gittim mobilyacılar toptancısına %70 indirimli aldım v.s v.s...
Sen hiç yazdıklarımı okumamışsın hocam eşim ve ailesi benden bir çöp bile istemedi ben ve eşim kendimiz yaptık. O altın benim ve eşimin yatırımı. Zaten ikimizde çalışıyoruz Allah a şükür mutluyuz da huzurluyuz da para ile mutlu huzurlu olmuyoruz birbirimizi sevdiğimizden saygımızdan sevgimizden huzurluyuz