Hiç bir yorumu okumadan direk sona geldim
Evleneceğim zaman cebim de 100 TL para vardı
73.000 TL borç vardı
Ailemin durumu çok iyi olmasına rağmen nakit açıdan
Değil mülk olarak hiç bir destek almadım çünkü karşı çıkarak evlendim düğün salonunu senet ile tuttum
Eşyaları alırken iş yerinden 3.000 TL para aldım avans
O parayı eşyalara verdim ve senet yaptım.
Düğün salonu senet
Eşyalar senet
Cebimde 100 TL para var destek yok
Bir anda yüz binlerce borcun altına girdim
En kral düğünü yaptım en iyi eşyaları aldım hamdolsun
Allah'a çok şükür binlerce kez şükürler olsun ki
Hep Allah'tan istedim ve 2 yıl içinde 200.000 bin üzerinde borcu bitirdim maaş ile çalışıyordum
Ben şunu bilirim şunu söylerim yeter ki işte
İstedikten sonra herşey vallahi herşey oluyor iyisiyle
Kötüsüyle inan nasıl geçti nasıl bitti anlamıyorsun
Hayattan korkun olmasın olacağına bırak herşeyi
Herşey yavaş yavaş yerine oturuyor