Düğün berekettir, Allah yar ve yardımcın olsun güzel insan.
Her şeyin üstesinden gelirsiniz, sakın şu kadar tuttu, bundan kısalım diye düşünme. Doya doya, dilediğiniz gibi yaşayın o günlerinizi.
Bende evleneceğim yakın zamanda, bu rakamların üstünde düşünüyorum. Sonuçta bir defa olacak bunlar.
Burada çok kişi boş konuşmuş, yok avize 500, yok eşya 10k, yok düğün şu kadar falan fıstık.
Benim karım olacak insana 200.000tl yi çok görüyorsam, bana yazıklar olsun zaten.
Benimde bu kadar bütçem yok; ama yukarıdaki cümleyi kurabiliyorum, eşinizi el üstünde tutun beyler, hayırdır yani, sadece nikah yapıp evlenmek ne? O kızın hayalleri yok mu sanıyorsunuz? Arkadaşları, çevresindeki insanlar veya sosyal medyadan gördüğü görüntüler, videolar onların içine o kadar çok oturacaktır ki anlatamam. Sırf sizi sevdiği için maddiyatı düşünüyor; ama hayatında bir defa yaşayacağı anlar için parayı bu kadar takıyorsanız
sizede yazıklar olsun, siz eşinizi sevmiyorsunuz, sadece ihtiyacınız var, bağlanmışsınız, herkes geçsin bu ayakları! Allah mutlu etsin