• 08-07-2020, 19:36:02
    #19
    Thecrack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pahalı iş, kültürümüzle de alakası var. Yurtdışında çoğu kişi kirada yaşayan erkeğin evinde bir süre yaşıyor o zaman zarfında evlerini diziyorlar, birlikte vakit geçirmek ayrıi yaşamak ayrı prensibiyle evlli gibi yaşıyorlar, daha sonrasında evleniyorlar. Oldukça hesaplı. Tabiki bunu her düğünde altın takan anneme söyleyemem orası ayrı
    Evet hocam kültürümüzden kaynaklı kesinlikle bana ve eşime sorsalar zaten nikaha tavız biz

    karamesse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobilya nasıl 40 bin hocam kaç odalı ev tuttunuz 😀
    4+1 180 m2 hocam ev. Yatak odası kız tarafına ait

    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 bine temiz yaparsın tatil çok tutmuş mobilya ile beraber yatak odası da mı size ait
    Hocam 1 hafta kafa dinleme zaten döndükten sonra full iş koşturmacası bu yüzden tatili fazla tuttuk

    JimmyBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah daim etsin hocam.
    Amin hocam Allah razı olsun
  • 08-07-2020, 19:36:05
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle hayırlı olsun. Herkes altına takmış ama. En son takılacak şey altın bence. İleride ki kötü günler için el avuçta en güzel yatırım. Belki 2 sene sonra altın 600tl olacak ve. Sırf o yaptığı kar ile bile bir çok masrafı kendi kendine kapatır. Altından iyi yatırım olmaz. Boşver in hayırlı olsun tekrar Allah tamamını erdirsin
  • 08-07-2020, 19:37:50
    #21
    Google 1. Sayfa Garantili
    Bekarlık sultanlıktır diyebileceğimiz bir paylaşım olmuş teşekkürler
  • 08-07-2020, 19:38:04
    #22
    Ne gerek var bunca şeye anlamıyorum, çok mu ayıp kaçıyor nüfuz cüzdanını alıp nikah dairesine gidip evlenmek. Gerçekten günümüz kızları hiç bir şeyi hak etmiyorlar bana göre, hep istiyorlar ki onların dediği olsun.
  • 08-07-2020, 19:39:18
    #23
    benimde Eylül 6 da düğünüm var nasipse şu zamana kadar yaptığım masraflar 85k ek birşeyler illa ki çıkacaktır 100k bulur diye düşünüyorum

    40K mobilya
    10k salon
    25k altın
    10k alışveriş&dış çekim Iğdır
  • 08-07-2020, 19:39:27
    #24
    Omurbui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hayırlı olsun. Herkes altına takmış ama. En son takılacak şey altın bence. İleride ki kötü günler için el avuçta en güzel yatırım. Belki 2 sene sonra altın 600tl olacak ve. Sırf o yaptığı kar ile bile bir çok masrafı kendi kendine kapatır. Altından iyi yatırım olmaz. Boşver in hayırlı olsun tekrar Allah tamamını erdirsin
    Teşekkür ederim hocam sağolun amin 🙏. Bende aynı düşüncedeyim o 60 bin eşimin ve benim ilerisi için yatırımım ev alırken veya başka bir plan program dahilinde ilerki zamanlarda kullanılabilir tekrardan teşekkür ederim hocam
  • 08-07-2020, 19:40:26
    #25
    Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gerek var bunca şeye anlamıyorum, çok mu ayıp kaçıyor nüfuz cüzdanını alıp nikah dairesine gidip evlenmek. Gerçekten günümüz kızları hiç bir şeyi hak etmiyorlar bana göre, hep istiyorlar ki onların dediği olsun.
    Gunumuz kizlari genellemesi yalnis olur hocam bence sonucta iclerinde durust namuslu calisan duzgun kizlar cok
  • 08-07-2020, 19:41:07
    #26
    Bende yakın zamanda evlendim altın dahil tüm her şey 110 bin tl tuttu. Eşya vs hepsi orta halli. Ayrıca buna 1500 kişilik yemekte düğün salonu vs de dahil. Ben evlenirken altın daha ucuzdu sadece.

    Hayırlı uğurlu olsun diyelim. Allah ayırmasın.
  • 08-07-2020, 19:43:09
    #27
    Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gerek var bunca şeye anlamıyorum, çok mu ayıp kaçıyor nüfuz cüzdanını alıp nikah dairesine gidip evlenmek. Gerçekten günümüz kızları hiç bir şeyi hak etmiyorlar bana göre, hep istiyorlar ki onların dediği olsun.
    Dediğim gibi ne eşim ne eşimin tarafı şu olsun bu olsun vs diye istemediler sağolsunlar. Allah sizi de güzel insanlarla karşılaştırsın hocam ben karşılaştım çok şükür mutluyum.

    Backlinkcinet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekarlık sultanlıktır diyebileceğimiz bir paylaşım olmuş teşekkürler
    Belli bi yaştan sonra bekarlık batmaya başlıyor hocam siz birikiminizi yapmaya başlayın

    vedase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde Eylül 6 da düğünüm var nasipse şu zamana kadar yaptığım masraflar 85k ek birşeyler illa ki çıkacaktır 100k bulur diye düşünüyorum

    40K mobilya
    10k salon
    25k altın
    10k alışveriş&dış çekim Iğdır
    Hayırlı uğurlu mutlu ve huzurlu olsun hocam