Pahalı iş, kültürümüzle de alakası var. Yurtdışında çoğu kişi kirada yaşayan erkeğin evinde bir süre yaşıyor o zaman zarfında evlerini diziyorlar, birlikte vakit geçirmek ayrıi yaşamak ayrı prensibiyle evlli gibi yaşıyorlar, daha sonrasında evleniyorlar. Oldukça hesaplı. Tabiki bunu her düğünde altın takan anneme söyleyemem orası ayrı
Evet hocam kültürümüzden kaynaklı kesinlikle bana ve eşime sorsalar zaten nikaha tavız biz
Mobilya nasıl 40 bin hocam kaç odalı ev tuttunuz 😀
4+1 180 m2 hocam ev. Yatak odası kız tarafına ait
100 bine temiz yaparsın tatil çok tutmuş mobilya ile beraber yatak odası da mı size ait
Hocam 1 hafta kafa dinleme zaten döndükten sonra full iş koşturmacası bu yüzden tatili fazla tuttuk
Amin hocam Allah razı olsun