Ne gerek var bunca şeye anlamıyorum, çok mu ayıp kaçıyor nüfuz cüzdanını alıp nikah dairesine gidip evlenmek. Gerçekten günümüz kızları hiç bir şeyi hak etmiyorlar bana göre, hep istiyorlar ki onların dediği olsun.
Dediğim gibi ne eşim ne eşimin tarafı şu olsun bu olsun vs diye istemediler sağolsunlar. Allah sizi de güzel insanlarla karşılaştırsın hocam ben karşılaştım çok şükür mutluyum.
Bekarlık sultanlıktır diyebileceğimiz bir paylaşım olmuş teşekkürler
Belli bi yaştan sonra bekarlık batmaya başlıyor hocam siz birikiminizi yapmaya başlayın
benimde Eylül 6 da düğünüm var nasipse şu zamana kadar yaptığım masraflar 85k ek birşeyler illa ki çıkacaktır 100k bulur diye düşünüyorum
40K mobilya
10k salon
25k altın
10k alışveriş&dış çekim Iğdır
Hayırlı uğurlu mutlu ve huzurlu olsun hocam