Öncelikle hayırlı olsun. Herkes altına takmış ama. En son takılacak şey altın bence. İleride ki kötü günler için el avuçta en güzel yatırım. Belki 2 sene sonra altın 600tl olacak ve. Sırf o yaptığı kar ile bile bir çok masrafı kendi kendine kapatır. Altından iyi yatırım olmaz. Boşver in hayırlı olsun tekrar Allah tamamını erdirsin