• 08-07-2020, 20:20:58
    #37
    altına laf diyenler olmuşta keşke masrafın hepsi altın olsa yatırım olarak tutar elinde eşyalar ıvır zıvır daha kötü altından
  • 08-07-2020, 20:29:59
    #38
    çok gereksiz harcama listesi yapılmış
    avizeye para mı verilir bu devirde
    tatil olayı abartılı 1. yıl sonra gidin
    mobilyada markalara bakmayın aynı ürünü markasız olarak yapıyorlar sonuç aynı kalite fiyat ise 5/6 k
  • 08-07-2020, 20:46:03
    #39
    Evlilik çok riskli bir yatırım dünya kadar para harcıyorsun mutlu olacağının garantisi yok. Zaten o kadar para harcayınca mutlu olacağın varsada olamıyorsun umarım mutlu olursunuz.
  • 08-07-2020, 20:48:31
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Altina takilmis herkes de 22 23 gr 6 tane bilezik ediyor arkadaslar.
    4 bilezik 1 set ivir zivir desek 60k altin icin cokcok normal.
    Hatta bazi yorelerde adet 25gr 10 bilezik diyorlar seti iviri ziviri haric
    Daha gelinlik foto kuafor filan yok 20k daha harcarsin hocam.
  • 08-07-2020, 20:55:19
    #41
    Evlilik planı olanların gözü yaşlı
  • 08-07-2020, 20:56:28
    #42
    Altına laf ediliyor da din iman bilgi eksikliği diyelim.

    Düğünlerde altın alınmasının sebebi gösteriş değildir.

    Ölüm vardır iflas vardır ayrılık vardır bu tür durumlarda dinimizce mehr yerine geçer bu altın. Nafaka gibi düsünün. Tek fark devlet ömür boyu nafakaya muhtaç eder dinimiz belirli bir miktarla bu işi çözer.

    60k altın alsam ayrılırım diyenler karısının mehrini düşünmeyen kesimdir
  • 08-07-2020, 20:59:32
    #43
    "orta halli birşey yapmak istiyorsanız 3 aşağı 5 yukarı bu fiyatlar sizinde karşınıza çıkacak arkadaşlar"

    Neden? Bunları yapmayınca evlenilmiyor mu?
  • 08-07-2020, 21:35:35
    #44
    avize çok mu gerekli hocam şu aşamada garip
  • 08-07-2020, 22:00:24
    #45
    Allah hayırlı kılsın. İnşallah mutlu bir yuvanız olur.
    Fiyatlar yüksek diye biliyordum ama bu kadar olduğunu bilmiyordum. Allah yardımcınız olsun hocam.

    Fiyat listesinden sonra aklımda soru işareti kalmadı. Evlenmenin lüzumu yok