Ben de boşanma arefesindeyim, mutlu şekilde evlendik severek de evlendik. Evi düzdük ettik, 100K'ya yakın eve gitti. Baştan sona yeniledim, sonuçta babadan miras kalacak. Kendi evimiz kirada değiliz, arabam altımda, her şeyim vardı. Ne oldu
bir boşanma davası her şey yerle bir oldu maalesef. Şimdi de kiraya çıkalım oldu kız tarafından. Nacizane tavsiyem; özellikle kızın ailesinin müdahale etmesine ve karışmasına engel ol. Kız aileleri maalesef her şeye burnunu soktukları için boşanma davaları çok olmaya başladı.
yahu 7 bilezik yap 1 set yap vs zaten o fiyata geliyor. 1 bilezik yapıp düğüne çıkmayacaksın fiyatlar belli zaten abartı bir durum yok. Evlenmeyen bekar arkadaşlar yada 10 sene önce evlenen arkadaşlar altının gramını 50tl sanıyor sanırım