Allah mutlu mesut etsin hocam. Ağzınızın tadı kaçmasın inşallah, güzel mutlu bireyler olursunuz.

Ben de boşanma arefesindeyim, mutlu şekilde evlendik severek de evlendik. Evi düzdük ettik, 100K'ya yakın eve gitti. Baştan sona yeniledim, sonuçta babadan miras kalacak. Kendi evimiz kirada değiliz, arabam altımda, her şeyim vardı. Ne oldu bir boşanma davası her şey yerle bir oldu maalesef. Şimdi de kiraya çıkalım oldu kız tarafından.

Nacizane tavsiyem; özellikle kızın ailesinin müdahale etmesine ve karışmasına engel ol. Kız aileleri maalesef her şeye burnunu soktukları için boşanma davaları çok olmaya başladı.