Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne gerek var bunca şeye anlamıyorum, çok mu ayıp kaçıyor nüfuz cüzdanını alıp nikah dairesine gidip evlenmek. Gerçekten günümüz kızları hiç bir şeyi hak etmiyorlar bana göre, hep istiyorlar ki onların dediği olsun.
Gunumuz kizlari genellemesi yalnis olur hocam bence sonucta iclerinde durust namuslu calisan duzgun kizlar cok