Evleneceğim zaman cebimde 10bin tl para vardı (3 yıl önce) Düğün yerine nikah yaptık, dış çekim yerine makinesi olan arkadaşımdan rica ettim. Sadece acil olan eşyaları aldım ve evlendik. Kalan şeyleri de zamanla tamamladık. Böyle olduğu zaman inanın daha mutlu olursunuz. Borca girip o borcun verdiği stresle evlilik sağlam yürümez malesef.