Bu masraflar yapılırken lüksten cidden uzak duruldu mu? Bakın evlilik konusunda ben kimseyi yargılamıyorum ama burada sorunun temeli kız ve kızların aileleri. Evlenecek olan kim ben. Borcu ödeyecek olan kim ben. Peki gelinin ailesinin isteklerinden BANANE? Onlar 2 göbek atacak diye durumum yoksa düğün salonlarında binlerce tl bayılmak ne? 2 bilezik takmak varken, 5 i 1 yerdeler, burmalar ne?
Abartıyorsunuz çok abartıyorsunuz. Bu düğün değil, bu evlenme de değil. Bu tamamen zulümdür. Sonra insanlar neden boşanıyor. Daha dünya evine girmeden, dünya insana girerse boşanırlar tabi.
2014 te evlendim, gerçekten lüksten kaçtım ortalama taş çatlasın 10-15 bin tl idi. Koltuğu alfomedan almadım gittim mobilyacılar toptancısına %70 indirimli aldım v.s v.s...