Hedefiniz 4 yıllık bir mühendislik bölümüyse geçiş yapmak için okunabilinir, çok detaya hakim olmasam da bu bölümde mühendisliğe geçişte güzel avantajlar var diye duymuştum, bu hususu iyi araştır, artılarını eksilerini üst üste koy bazı bölümlerde 4 yıllığa geçişte sıfırdan başlatıp basit birkaç dersi mahsup ediyorlar, bu sana 2 yılının kaybolmasına neden olabilir.
Bunun dışında 2 yıllık programlama bölümünün sana çok avantajı olacağını sanmıyorum, kamuya girmeyeceksen bu sektörü tecrübe ve bilgi kaldırıyor diploma önemli değil. 4 yıllık bir planın yoksa kendini ve aileni maddi külfete sokma bence, aöf den güzel bir bölüm seç ve bitir üni mezunu olmuş olmak için yeterli gelir, nacçzane tavsiyemdir, başarılar dilerim.
2 yıllık bilgisayar programcılıgı hk
22
●608
- 31-07-2025, 12:28:58
- 31-07-2025, 12:30:38okula bu bölüm için para vereceksen önermiyorum ek olarak 2 yıl boyunca bu bölümde öğrenci olarak devam ediceksen yine önermiyorum bir yerde çalışman lazım full odak okunacak bir bölüm değil zaman kaybı olur 2 yılın tamamını verırsen
- 31-07-2025, 12:32:23para vermeyecegim hocam. dediginiz gibi full odak da vermeyecegim devam edecegim çalışmalarakadirkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2025, 12:34:18bir yerde çalışıyorsan özellikle it sektöründe çalışıyorsan okulu salla gerekirse açıktan yaz orada çalışmalısın okul sana sektör adına hiç bir şey katmayacakMubi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2025, 12:38:32Aynı şekilde benimde pişman olduğum bir bölüm lise ve üniversitede bilgisayar alanı üzerine okuyup iş başvurularından dönüş alamadığım için inancımı kaybettim ve sektör değişikliği yaptım yaklaşık 1.5 sene önce ama tabi diploma için neden olmasın.hozansahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2025, 12:39:18Ben önermiyorum. Bilgisayar bölümlerini genel olarak önermiyorum. Gidip, imza yetkisi veya meslek sahibi olabileceğiniz bölüm okuyun.
Bilgisayar bölümlerinde diploma falan bakılmıyor. - 31-07-2025, 12:39:48hocam işten ziyade diploma olması adına gitmek istiyorum .aksoytasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zararının olacagını düşünmüyorum - 31-07-2025, 12:46:48Evet şöyle bir deneyimim vardi çocukluğumdan beri ben kendi çapında websiteleri yapıyordum, aile tavsiyesi ile özellikle git dediler en azından resmi bir diploman olur dediler, okuduk dereceyle de bitirdim(şeref) 3.22 ortalama çok iyi bir ortalama değil, benden iyileri de oldu bu puanla zerre övünmuyorum zaten,Mubi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat tüm mesele bölümde eğitimin kalitesinde veya başka birşeyden dolayı değil, tüm mesele işsizlik sorunu ve yeni mezun sorunu...
Ben şuanda belediyenin atölyesinde çırak olarak çalışıyorum. (Tabii bir ay öncesi kendi işim olan e-ticaret uzmani olarak gorevler yaptim) Ülkenin işsizlik sorununun ne derece olduğunu sen düşün..aksoytasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-07-2025, 12:51:47Aynen öyle hocam valla bende sigorta sektöründeyim hem çevreden kaynaklı hem de çalışma açısından kaynaklı devam ediyorum. Diğer taraf adına sadece önceden web tasarım hizmeti verdiğim müşterilerin yenilemelerine bakıyorum. Onun haricinde pek bir hevesim kalmadığı için devam etmiyorum ve şuanda gayet memnunum açıkcasıhozansahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle