okula bu bölüm için para vereceksen önermiyorum ek olarak 2 yıl boyunca bu bölümde öğrenci olarak devam ediceksen yine önermiyorum bir yerde çalışman lazım full odak okunacak bir bölüm değil zaman kaybı olur 2 yılın tamamını verırsen
para vermeyecegim hocam. dediginiz gibi full odak da vermeyecegim devam edecegim çalışmalara