• 31-07-2025, 12:06:17
    #1
    selamlar herkese hayırlı günler diliyorum.

    bu sene 950 bin sıralama yaptım ,bilgisayar programcılıgı bolümünde 2 yıllık okumayı düşünüyorum.

    yaşadıgım ıldekı bolume gıtsem , hem yakın oldugu ıcın, hemde bana gore zaten bilişim alanında insanın kendi araştırması daha önemli okudugumuz yerden ziyade.

    2 yılda belki düzenimi kurarım maddi açıdan daha iyi olur diye düşünüyorum.

    sizce istediginiz bölüm, aynı ilde , evinize yakınsa okunurmu
    evdekiler de daha iyi olur diyor benim için, farklı il olursa benim için zorluk olur diye düşünüyorum.
    not: sıfır değilim , bilişim alanına ilgim 5 yıldır var şuana kadar güzel projelerim oldu kendimi geliştirmeye çalışıyorum. denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum. Şimdiden yanıtlarınız icin teşekkürler
  • 31-07-2025, 12:07:26
    #2
    Neden olmasın insan istediği her şeyi yapar ama yeterki iste sadece bilgisayar programcılığı değil her konuda insan ne isterse gerçekten severek istiyorsa yapar
  • 31-07-2025, 12:07:51
    #3
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    Okunur, en azından diploman olsun elinde.
  • 31-07-2025, 12:09:03
    #4
    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okunur, en azından diploman olsun elinde.
    teşekkürler hocam aslında bende öyle düşünüyorum
  • 31-07-2025, 12:10:27
    #5
    Okuyup pişman olduğum bölüm,
    Tabii eğer siz dikey geçiş yapacaksanız tercih verebilirsiniz.
  • 31-07-2025, 12:11:28
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hozansahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuyup pişman olduğum bölüm,
    Tabii eğer siz dikey geçiş yapacaksanız tercih verebilirsiniz.
    Doğru işsizlik oranı çok fazla.
  • 31-07-2025, 12:12:24
    #7
    hozansahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuyup pişman olduğum bölüm,
    Tabii eğer siz dikey geçiş yapacaksanız tercih verebilirsiniz.
    peki neden pişman oldunuz hocam?
    daha önceden deneyiminiz varmıydı bilişim alanında. merak ettim de
  • 31-07-2025, 12:13:29
    #8
    Mubi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki neden pişman oldunuz hocam?
    daha önceden deneyiminiz varmıydı bilişim alanında. merak ettim de
    Dostum keşke eskisi gibi olsa her şey, onun yerine inşaat ya da gıda yazsan yeridir. Deli para var ondan diyorum.
  • 31-07-2025, 12:15:42
    #9
    onuraltanuyar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru işsizlik oranı çok fazla.
    hocam işini düzgün yapan iş bulur bence, tabi istisnalar olabilir . bu sene liseden mezun oldum ama uzaktan iş bulunabiliyor. araştırma alışkanlığı çok onemli bilişim sektöründe. kısıtlı olmamak lazım