hozansahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okuyup pişman olduğum bölüm,
Tabii eğer siz dikey geçiş yapacaksanız tercih verebilirsiniz.
peki neden pişman oldunuz hocam?
daha önceden deneyiminiz varmıydı bilişim alanında. merak ettim de