bu sene 950 bin sıralama yaptım ,bilgisayar programcılıgı bolümünde 2 yıllık okumayı düşünüyorum.
yaşadıgım ıldekı bolume gıtsem , hem yakın oldugu ıcın, hemde bana gore zaten bilişim alanında insanın kendi araştırması daha önemli okudugumuz yerden ziyade.
2 yılda belki düzenimi kurarım maddi açıdan daha iyi olur diye düşünüyorum.
sizce istediginiz bölüm, aynı ilde , evinize yakınsa okunurmu
evdekiler de daha iyi olur diyor benim için, farklı il olursa benim için zorluk olur diye düşünüyorum.
not: sıfır değilim , bilişim alanına ilgim 5 yıldır var şuana kadar güzel projelerim oldu kendimi geliştirmeye çalışıyorum. denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum. Şimdiden yanıtlarınız icin teşekkürler
