hozansahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet şöyle bir deneyimim vardi çocukluğumdan beri ben kendi çapında websiteleri yapıyordum, aile tavsiyesi ile özellikle git dediler en azından resmi bir diploman olur dediler, okuduk dereceyle de bitirdim(şeref) 3.22 ortalama çok iyi bir ortalama değil, benden iyileri de oldu bu puanla zerre övünmuyorum zaten,
Fakat tüm mesele bölümde eğitimin kalitesinde veya başka birşeyden dolayı değil, tüm mesele işsizlik sorunu ve yeni mezun sorunu...


Ben şuanda belediyenin atölyesinde çırak olarak çalışıyorum. (Tabii bir ay öncesi kendi işim olan e-ticaret uzmani olarak gorevler yaptim) Ülkenin işsizlik sorununun ne derece olduğunu sen düşün..
Aynen öyle hocam valla bende sigorta sektöründeyim hem çevreden kaynaklı hem de çalışma açısından kaynaklı devam ediyorum. Diğer taraf adına sadece önceden web tasarım hizmeti verdiğim müşterilerin yenilemelerine bakıyorum. Onun haricinde pek bir hevesim kalmadığı için devam etmiyorum ve şuanda gayet memnunum açıkcası