Okuyup pişman olduğum bölüm,
Tabii eğer siz dikey geçiş yapacaksanız tercih verebilirsiniz.
Aynı şekilde benimde pişman olduğum bir bölüm lise ve üniversitede bilgisayar alanı üzerine okuyup iş başvurularından dönüş alamadığım için inancımı kaybettim ve sektör değişikliği yaptım yaklaşık 1.5 sene önce ama tabi diploma için neden olmasın.