Mubi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki neden pişman oldunuz hocam?
daha önceden deneyiminiz varmıydı bilişim alanında. merak ettim de
Evet şöyle bir deneyimim vardi çocukluğumdan beri ben kendi çapında websiteleri yapıyordum, aile tavsiyesi ile özellikle git dediler en azından resmi bir diploman olur dediler, okuduk dereceyle de bitirdim(şeref) 3.22 ortalama çok iyi bir ortalama değil, benden iyileri de oldu bu puanla zerre övünmuyorum zaten,
Fakat tüm mesele bölümde eğitimin kalitesinde veya başka birşeyden dolayı değil, tüm mesele işsizlik sorunu ve yeni mezun sorunu...

aksoytasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı şekilde benimde pişman olduğum bir bölüm lise ve üniversitede bilgisayar alanı üzerine okuyup iş başvurularından dönüş alamadığım için inancımı kaybettim ve sektör değişikliği yaptım yaklaşık 1.5 sene önce ama tabi diploma için neden olmasın.
Ben şuanda belediyenin atölyesinde çırak olarak çalışıyorum. (Tabii bir ay öncesi kendi işim olan e-ticaret uzmani olarak gorevler yaptim) Ülkenin işsizlik sorununun ne derece olduğunu sen düşün..