Hedefiniz 4 yıllık bir mühendislik bölümüyse geçiş yapmak için okunabilinir, çok detaya hakim olmasam da bu bölümde mühendisliğe geçişte güzel avantajlar var diye duymuştum, bu hususu iyi araştır, artılarını eksilerini üst üste koy bazı bölümlerde 4 yıllığa geçişte sıfırdan başlatıp basit birkaç dersi mahsup ediyorlar, bu sana 2 yılının kaybolmasına neden olabilir.
Bunun dışında 2 yıllık programlama bölümünün sana çok avantajı olacağını sanmıyorum, kamuya girmeyeceksen bu sektörü tecrübe ve bilgi kaldırıyor diploma önemli değil. 4 yıllık bir planın yoksa kendini ve aileni maddi külfete sokma bence, aöf den güzel bir bölüm seç ve bitir üni mezunu olmuş olmak için yeterli gelir, nacçzane tavsiyemdir, başarılar dilerim.