Aynı şekilde benimde pişman olduğum bir bölüm lise ve üniversitede bilgisayar alanı üzerine okuyup iş başvurularından dönüş alamadığım için inancımı kaybettim ve sektör değişikliği yaptım yaklaşık 1.5 sene önce ama tabi diploma için neden olmasın.
hocam işten ziyade diploma olması adına gitmek istiyorum .
zararının olacagını düşünmüyorum