Ben önermiyorum. Bilgisayar bölümlerini genel olarak önermiyorum. Gidip, imza yetkisi veya meslek sahibi olabileceğiniz bölüm okuyun.

Bilgisayar bölümlerinde diploma falan bakılmıyor.