Arkadaşlar öncelikle herkese hayırlı Ramazanlar. Üniversite tercihi yapacağım. Meslek lise mezunuyum ön lisans (2 yıllık) geçiş yapabileceğim bölümler arasında en iyi 2 bölüm şunlar;
Basım ve Yayın Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı
Bu bölümler hakkında bilgisi olan var mı? Yani hangisinin geleceği parlak yardım eder misiniz?
Teşekkürler.
Basım ve Yayın mı, Bilgisayar Programcılığı mı?
26
●4.570
- 14-07-2013, 01:36:29Geleceği konusunda bence ikisi de belirsiz.
Bilgisayar programcılığında hep erkek arkadaşların olur diğerinde sanırım daha karma olur. Bu şekilde kıyaslamak daha mantıklı
- 14-07-2013, 01:49:23Bende bilgisayar programcılığı okudum ama kız sayısı az değildi.DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2013, 01:51:43Benimde gördüklerimde 4'ü 5'i geçmiyordu hocamGeNCo85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2013, 01:52:36kız sayısına göre gidecekseniz grafik tasarıma gidin 36 kız 5-6 erkekle okudukGeNCo85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ama ben olsam bu ikisi arasından bilgisayar programcılığını seçerdim yazarsınız bir program yaparsınız bir site siz ellemeden program kendisi satılır sizde kafelerde falan gezersiniz öyle telafi ederseniz program okuyan kız az gelirse
- 14-07-2013, 02:03:44Programlama dillerine ilgin varsa eğer gözün kapalı yaz gitsin programcılığı. Ben programcılık okumuş biri olarak sana garanti veriyorum.Kanima adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2013, 02:13:01Üyeliği durdurulduHocam konu dış ama size birşey sorucam.bu ösym tercih kılavuzu beni ilgilendirir mi ? Ben dediğim sınavsız geçiş yapacak olan Anadolu Teknik Lise mezunu öğrenci.Yani zaten geçen senenin kılavuzu puan ile girmiyorum beni ilgilendiren ne var orda ? Bilgisayar programcılığı bölümü tercih edicem bu arada.Lisede bilişim okudum
