• 14-07-2013, 01:29:52
    #1
    Arkadaşlar öncelikle herkese hayırlı Ramazanlar. Üniversite tercihi yapacağım. Meslek lise mezunuyum ön lisans (2 yıllık) geçiş yapabileceğim bölümler arasında en iyi 2 bölüm şunlar;

    Basım ve Yayın Teknolojileri
    Bilgisayar Programcılığı


    Bu bölümler hakkında bilgisi olan var mı? Yani hangisinin geleceği parlak yardım eder misiniz?

    Teşekkürler.
  • 14-07-2013, 01:36:29
    #2
    Geleceği konusunda bence ikisi de belirsiz.

    Bilgisayar programcılığında hep erkek arkadaşların olur diğerinde sanırım daha karma olur. Bu şekilde kıyaslamak daha mantıklı
  • 14-07-2013, 01:40:15
    #3
    Hocam, cinsiyetlere göre üniversitelere gideceksek hiç gitmeyelim yani. Ama bunu öğrendiğim iyi oldu 2 bölümü de yazacağım ama ilk başa hangisini koymam gerektiğine karar veremedim açıkçası.
  • 14-07-2013, 01:49:23
    #4
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geleceği konusunda bence ikisi de belirsiz.

    Bilgisayar programcılığında hep erkek arkadaşların olur diğerinde sanırım daha karma olur. Bu şekilde kıyaslamak daha mantıklı
    Bende bilgisayar programcılığı okudum ama kız sayısı az değildi.
  • 14-07-2013, 01:51:43
    #5
    GeNCo85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bilgisayar programcılığı okudum ama kız sayısı az değildi.
    Benimde gördüklerimde 4'ü 5'i geçmiyordu hocam
  • 14-07-2013, 01:52:36
    #6
    GeNCo85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bilgisayar programcılığı okudum ama kız sayısı az değildi.
    kız sayısına göre gidecekseniz grafik tasarıma gidin 36 kız 5-6 erkekle okuduk

    ama ben olsam bu ikisi arasından bilgisayar programcılığını seçerdim yazarsınız bir program yaparsınız bir site siz ellemeden program kendisi satılır sizde kafelerde falan gezersiniz öyle telafi ederseniz program okuyan kız az gelirse
  • 14-07-2013, 01:55:34
    #7
    Ben basın ve yayın dedim valla. Programcılığa gitti arkadaşım boş boş geziniyor şu an.
  • 14-07-2013, 02:03:44
    #8
    Kanima adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar öncelikle herkese hayırlı Ramazanlar. Üniversite tercihi yapacağım. Meslek lise mezunuyum ön lisans (2 yıllık) geçiş yapabileceğim bölümler arasında en iyi 2 bölüm şunlar;

    Basım ve Yayın Teknolojileri
    Bilgisayar Programcılığı


    Bu bölümler hakkında bilgisi olan var mı? Yani hangisinin geleceği parlak yardım eder misiniz?

    Teşekkürler.
    Programlama dillerine ilgin varsa eğer gözün kapalı yaz gitsin programcılığı. Ben programcılık okumuş biri olarak sana garanti veriyorum.
  • 14-07-2013, 02:13:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hocam konu dış ama size birşey sorucam.bu ösym tercih kılavuzu beni ilgilendirir mi ? Ben dediğim sınavsız geçiş yapacak olan Anadolu Teknik Lise mezunu öğrenci.Yani zaten geçen senenin kılavuzu puan ile girmiyorum beni ilgilendiren ne var orda ? Bilgisayar programcılığı bölümü tercih edicem bu arada.Lisede bilişim okudum