DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geleceği konusunda bence ikisi de belirsiz.

Bilgisayar programcılığında hep erkek arkadaşların olur diğerinde sanırım daha karma olur. Bu şekilde kıyaslamak daha mantıklı
Bende bilgisayar programcılığı okudum ama kız sayısı az değildi.