Bende bilgisayar programcılığı okudum ama kız sayısı az değildi.
kız sayısına göre gidecekseniz grafik tasarıma gidin 36 kız 5-6 erkekle okuduk
ama ben olsam bu ikisi arasından bilgisayar programcılığını seçerdim yazarsınız bir program yaparsınız bir site siz ellemeden program kendisi satılır sizde kafelerde falan gezersiniz öyle telafi ederseniz program okuyan kız az gelirse