Konu
Basım ve Yayın mı, Bilgisayar Programcılığı mı?
14-07-2013, 01:40:15
#3
Kanima
Hocam, cinsiyetlere göre üniversitelere gideceksek hiç gitmeyelim yani. Ama bunu öğrendiğim iyi oldu
2 bölümü de yazacağım ama ilk başa hangisini koymam gerektiğine karar veremedim açıkçası.