Konu
Basım ve Yayın mı, Bilgisayar Programcılığı mı?
14-07-2013, 01:51:43
#5
DarksPrince
GeNCo85 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende bilgisayar programcılığı okudum ama kız sayısı az değildi.
Benimde gördüklerimde 4'ü 5'i geçmiyordu hocam