Peki nedir bu basım ve yayım
Hocam öncelikle bende ilk başta böyle dedim. Fakat araştırdığımda olayın matbaa değil de teknolojik olduğunu gördüm. İnternetten derslerine bakarsanız web tasarım bile bulunuyor.
Ayrıca 4 yıllık geçmek istediğinizde neredeyse bütün sözel bölümlere geçiş yapabiliyorsunuz. Gazetecilik, radyo ve televizyon, reklamcılık vb... O yüzden kesinlikle burayı tavsiye ediyorum.
Dersiniz ki matematiğim falan iyi, programlamayı okuduktan sonra geliştiririm ve 4 yıllık bilgisayar mühendisliği okurum, amenna. Ama bunu başarabilen tanıdığım yok. Çünkü yükseltmek için bile iyi net yapmak gerekiyor dgs'de.
Tercih dönemi olduğundan en ince detayına kadar araştırdım