• 14-07-2013, 02:29:03
    #10
    GeNCo85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Programlama dillerine ilgin varsa eğer gözün kapalı yaz gitsin programcılığı. Ben programcılık okumuş biri olarak sana garanti veriyorum.
    Başta çok ilgim vardı ama mezun olmuş biri olarak ne biliyorsun deseler sadece css ve html derim. Basın ve yayına nedense içimden bir ses onu başa yaz diyor. acaba oradan çıkınca ne gibi işler yapabiliriz.
  • 14-07-2013, 06:04:34
    #11
    devamında okumayı planlıyor musun? bir de meslek lisesi çıkışlısın ama bilgisayar programcılığına geçişte önceliğin var mı?
  • 14-07-2013, 15:31:38
    #12
    Alpinux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devamında okumayı planlıyor musun? bir de meslek lisesi çıkışlısın ama bilgisayar programcılığına geçişte önceliğin var mı?
    basın ve yayın'dan sonra grafik tasarım düşünüyorum. Evet, anadolu meslek olduğu için önceliğim var. Öyle duydum yani anadolu bir adım öndeymiş.
  • 16-07-2013, 22:37:06
    #13
    iyisite.NET
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben basın ve yayın dedim valla. Programcılığa gitti arkadaşım boş boş geziniyor şu an.
    Peki nedir bu basım ve yayım
  • 16-07-2013, 22:40:13
    #14
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki nedir bu basım ve yayım
    Hocam öncelikle bende ilk başta böyle dedim. Fakat araştırdığımda olayın matbaa değil de teknolojik olduğunu gördüm. İnternetten derslerine bakarsanız web tasarım bile bulunuyor.

    Ayrıca 4 yıllık geçmek istediğinizde neredeyse bütün sözel bölümlere geçiş yapabiliyorsunuz. Gazetecilik, radyo ve televizyon, reklamcılık vb... O yüzden kesinlikle burayı tavsiye ediyorum.

    Dersiniz ki matematiğim falan iyi, programlamayı okuduktan sonra geliştiririm ve 4 yıllık bilgisayar mühendisliği okurum, amenna. Ama bunu başarabilen tanıdığım yok. Çünkü yükseltmek için bile iyi net yapmak gerekiyor dgs'de.

    Tercih dönemi olduğundan en ince detayına kadar araştırdım
  • 16-07-2013, 22:43:57
    #15
    iyisite.NET
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle bende ilk başta böyle dedim. Fakat araştırdığımda olayın matbaa değil de teknolojik olduğunu gördüm. İnternetten derslerine bakarsanız web tasarım bile bulunuyor.

    Ayrıca 4 yıllık geçmek istediğinizde neredeyse bütün sözel bölümlere geçiş yapabiliyorsunuz. Gazetecilik, radyo ve televizyon, reklamcılık vb... O yüzden kesinlikle burayı tavsiye ediyorum.

    Dersiniz ki matematiğim falan iyi, programlamayı okuduktan sonra geliştiririm ve 4 yıllık bilgisayar mühendisliği okurum, amenna. Ama bunu başarabilen tanıdığım yok. Çünkü yükseltmek için bile iyi net yapmak gerekiyor dgs'de.

    Tercih dönemi olduğundan en ince detayına kadar araştırdım
    Matematik bilgisinin yüksek olması gereken bir bölüm mü ?
  • 16-07-2013, 22:44:10
    #16
    Ticaret bilişim bölümü mezunu olduk php dilinde iyi oldugum ixin programlama yazdim hepsine
    Baska bolum varmi onuda bilmiyorum zaten liselerde kimse bu konuda yardimxi olmuyor...
  • 16-07-2013, 22:46:22
    #17
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Matematik bilgisinin yüksek olması gereken bir bölüm mü ?
    Basın ve yayın sözel bir bölüm. Matematik istemiyor desek yeri. Aynı şekilde 4 yıllığa yükseldiğinde bile matematik yok. Olsa bile sözel bölüm olduğundan en basit bölümlerini gösterirler o kadar yani.
  • 16-07-2013, 22:49:01
    #18
    iyisite.NET
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basın ve yayın sözel bir bölüm. Matematik istemiyor desek yeri. Aynı şekilde 4 yıllığa yükseldiğinde bile matematik yok. Olsa bile sözel bölüm olduğundan en basit bölümlerini gösterirler o kadar yani.
    Zego, adam'ın kare köküsünn. Hatırlatta ağustos 23 de ankara ya gelince sana çay ısmarlıyacağım.