GeNCo85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Programlama dillerine ilgin varsa eğer gözün kapalı yaz gitsin programcılığı. Ben programcılık okumuş biri olarak sana garanti veriyorum.
Başta çok ilgim vardı ama mezun olmuş biri olarak ne biliyorsun deseler sadece css ve html derim. Basın ve yayına nedense içimden bir ses onu başa yaz diyor. acaba oradan çıkınca ne gibi işler yapabiliriz.