• 16-07-2013, 23:05:51
    #19
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zego, adam'ın kare köküsünn. Hatırlatta ağustos 23 de ankara ya gelince sana çay ısmarlıyacağım.
    Konya'da olacagım hocam ama üni gidiyorum.
  • 16-07-2013, 23:28:06
    #20
    Basın yayın
  • 16-07-2013, 23:35:41
    #21
    Basın ve Yayımla, Basım ve Yayım'ın arasında büyük fark var yalnız biriniz farklı biriniz farklı konuşuyor. Bkz: http://gundem.milliyet.com.tr/gazete...01/default.htm
  • 17-07-2013, 00:29:06
    #22
    reball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basın ve Yayımla, Basım ve Yayım'ın arasında büyük fark var yalnız biriniz farklı biriniz farklı konuşuyor. Bkz: http://gundem.milliyet.com.tr/gazete...01/default.htm
    İnternetten derslerine bakınız hocam bu bölümün. Basın ve yayın teknolojileri bölümü aslında 2 yıllık okunduğunda pek işe yaramıyor. Fakat 4 yıllığa yükselecekseniz mükemmel bir basamak görevi görüyor. Bu basamakta çok sağlam bilgiler ediniyorsunuz.
  • 17-07-2013, 10:40:42
    #23
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnternetten derslerine bakınız hocam bu bölümün. Basın ve yayın teknolojileri bölümü aslında 2 yıllık okunduğunda pek işe yaramıyor. Fakat 4 yıllığa yükselecekseniz mükemmel bir basamak görevi görüyor. Bu basamakta çok sağlam bilgiler ediniyorsunuz.
    farklı şeylerden bahsediyoruz hocam yanlış bölüm tercihi olmasın yani basım ve yayın mürekkep, matbaayla alakalı basın ve yayın medya
  • 17-07-2013, 11:47:18
    #24
    reball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farklı şeylerden bahsediyoruz hocam yanlış bölüm tercihi olmasın yani basım ve yayın mürekkep, matbaayla alakalı basın ve yayın medya
    Ben basın ve yayın teknolojileri bölümünü diyorum hocam.
  • 17-07-2013, 12:01:21
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Benimde tercihlerim bu iki bölümden oluşuyordu ama biraz araştırdım da basım ve yayın teknolojileri daha iyi gibi..
  • 19-07-2013, 01:59:23
    #26
    Basım ve yayın teknolojileri benim yazdığım bölüm. Yani medya mı? Oluyor hocam kesinleştirelim.
  • 19-07-2013, 02:30:35
    #27
    Kanima adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basım ve yayın teknolojileri benim yazdığım bölüm. Yani medya mı? Oluyor hocam kesinleştirelim.
    2 sene okursan kendini sonunda matbaacıda bulabilirsin. Fakat 4 yıllığa çıkartırsan süper bölümler seni bekliyor. 2 yıllık okuduğunda da birçok web tasarım ve internet ile ilgili dersi bulunuyor. Kısaca; kendini geliştirip 4 yıllık okuman en hayırlısı.