reball adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Basın ve Yayımla, Basım ve Yayım'ın arasında büyük fark var yalnız biriniz farklı biriniz farklı konuşuyor. Bkz: http://gundem.milliyet.com.tr/gazete...01/default.htm
İnternetten derslerine bakınız hocam bu bölümün. Basın ve yayın teknolojileri bölümü aslında 2 yıllık okunduğunda pek işe yaramıyor. Fakat 4 yıllığa yükselecekseniz mükemmel bir basamak görevi görüyor. Bu basamakta çok sağlam bilgiler ediniyorsunuz.