Konu
Basım ve Yayın mı, Bilgisayar Programcılığı mı?
17-07-2013, 00:29:06
#22
zego
reball adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Basın ve Yayımla, Basım ve Yayım'ın arasında büyük fark var yalnız biriniz farklı biriniz farklı konuşuyor. Bkz:
http://gundem.milliyet.com.tr/gazete...01/default.htm
İnternetten derslerine bakınız hocam bu bölümün. Basın ve yayın teknolojileri bölümü aslında 2 yıllık okunduğunda pek işe yaramıyor. Fakat 4 yıllığa yükselecekseniz mükemmel bir basamak görevi görüyor. Bu basamakta çok sağlam bilgiler ediniyorsunuz.