zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternetten derslerine bakınız hocam bu bölümün. Basın ve yayın teknolojileri bölümü aslında 2 yıllık okunduğunda pek işe yaramıyor. Fakat 4 yıllığa yükselecekseniz mükemmel bir basamak görevi görüyor. Bu basamakta çok sağlam bilgiler ediniyorsunuz.
farklı şeylerden bahsediyoruz hocam yanlış bölüm tercihi olmasın yani basım ve yayın mürekkep, matbaayla alakalı basın ve yayın medya