Kanima adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Basım ve yayın teknolojileri benim yazdığım bölüm. Yani medya mı? Oluyor hocam kesinleştirelim.
2 sene okursan kendini sonunda matbaacıda bulabilirsin. Fakat 4 yıllığa çıkartırsan süper bölümler seni bekliyor. 2 yıllık okuduğunda da birçok web tasarım ve internet ile ilgili dersi bulunuyor. Kısaca; kendini geliştirip 4 yıllık okuman en hayırlısı.