Kanima adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar öncelikle herkese hayırlı Ramazanlar. Üniversite tercihi yapacağım. Meslek lise mezunuyum ön lisans (2 yıllık) geçiş yapabileceğim bölümler arasında en iyi 2 bölüm şunlar;

Basım ve Yayın Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı


Bu bölümler hakkında bilgisi olan var mı? Yani hangisinin geleceği parlak yardım eder misiniz?

Teşekkürler.
Programlama dillerine ilgin varsa eğer gözün kapalı yaz gitsin programcılığı. Ben programcılık okumuş biri olarak sana garanti veriyorum.