Arkadaşlar öncelikle herkese hayırlı Ramazanlar. Üniversite tercihi yapacağım. Meslek lise mezunuyum ön lisans (2 yıllık) geçiş yapabileceğim bölümler arasında en iyi 2 bölüm şunlar;
Basım ve Yayın Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı
Bu bölümler hakkında bilgisi olan var mı? Yani hangisinin geleceği parlak yardım eder misiniz?
Teşekkürler.