Arkadaşlar öncelikle herkese hayırlı Ramazanlar. Üniversite tercihi yapacağım. Meslek lise mezunuyum ön lisans (2 yıllık) geçiş yapabileceğim bölümler arasında en iyi 2 bölüm şunlar;

Basım ve Yayın Teknolojileri
Bilgisayar Programcılığı


Bu bölümler hakkında bilgisi olan var mı? Yani hangisinin geleceği parlak yardım eder misiniz?

Teşekkürler.